19 mar

ArtInPost 2021

Ruszyła druga edycja konkursu kreatywnego ArtInPost 2021 dla pasjonatów projektowania, grafiki użytkowej i wszystkich tych, którzy chcą mieć wpływ na wygląd przestrzeni publicznej.

Na zwycięzców czeka pula nagród o łącznej wartości ponad 25 tys. złotych, a przede wszystkim realizacja projektów i ich ekspozycja na wybranych Paczkomatach w największych miastach w Polsce. Mecenasem konkursu jest InPost.

Pierwsza edycja konkursu wzbudziła duże zainteresowanie uczestników – blisko 7 000 regulaminowo zgłoszonych projektów; uznanie środowisk: marketingowego – Nagroda Główna Golden Arrow 2020 w kategorii Open i projektantów graficznych – udział zwycięskiej pracy w przeglądzie See&Say i w wystawie MUST SEE.

Organizatorzy umożliwiają wykorzystanie powierzchni Paczkomatów artystom, społecznikom, amatorom projektowania i wszystkim wrażliwym na ochronę środowiska, by mogli zwrócić w przestrzeni publicznej uwagę innych na potrzebę dbania o naszą planetę.

Zadanie konkursowe polega na zaprojektowaniu grafiki na Paczkomat. Wystarczy trochę kreatywności, wrażliwość na świat i chęć inspirowania otoczenia do proekologicznej aktywności w różnych aspektach codziennego życia.

Projekt można wykonać z pomocą kreatora na stronie artinpost.pl albo własnych narzędzi, korzystając z wybranego szablonu Paczkomatu.

Na przesłanie prac uczestnicy mają czas do 14 kwietnia. Wyniki zostaną ogłoszone 5 maja. Laureatów wyłoni Jury złożone z ekspertów z zakresu kreacji, wzornictwa, projektowania użytkowego i marketingu, które przyzna trzy atrakcyjne Nagrody Główne. Rozwiązania zgłoszone w pierwszej edycji 2019 były tak ciekawe, że przyznano dodatkowo aż 12 wyróżnień. Organizatorzy przewidują niespodzianki również w tym roku.

Wszystkie prace oceni także publiczność, która w głosowaniu internetowym wybierze swoich faworytów.

Finałowe projekty ArtInPost 2021 trafią na Paczkomaty InPost w największych polskich miastach oraz w okolicy zamieszkania ich Twórców.

Partnerami Konkursu są: Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) oraz GRAFMAG.

Prace można przesyłać od 10 marca do 14 kwietnia przez stronę artinpost.pl. Głosowanie publiczności rozpocznie się 14 kwietnia.

Regulamin i szczegóły konkursu: www.artinpost.pl